Ashlotte 2013.01.31. 00:07

A Kezdet

kez1_1359587125.JPG_652x382

Az Ördögűzőnek is van, nekem miért ne lehetne? Szóóóval, ugyan még csak a húszas éveimben járok, ezidáig sok-sok horrort láttam. Egy fél éve eszembe jutott, hogy elkezdem őket listázni (jegyzettömbben, mert ahhoz értek). Sajnos így nem teljes a dolog, mert rengeteg zs-kategóriáshoz volt már szerencsém, amiknek (szerencsére vagy nem) ritkán emlékszem a nevére. 

Most pedig beugrott, hogy ha már ilyen lelkesen nézem eme remek műfaj teremtményeit, valamint szenvedéllyel űzöm a kritizálásukat, miért is ne indíthatnék blogot a témában? Eddig mindig csak pár barátom hallott véleményt formálni, illetve nevetni a böszmeségeken. Manapság meg már aztán tele van az internet szennyel, akarom mondani, tartalmas blogokkal, az enyém is csak egy lesz a sok közül. Kezdetben! :)

 

Gondolkodtam valamilyen szépségblog indításában, de aztán arra jutottam, hogy nem akarok leépülni agyilag egy szobanövény szintjére, és azokban nincs is kihívás. "Jaj, vettem egy rúzst, kipróbálom és leírom róla a tapasztalataimat, olyan izgi!" Hát nem nagyon.

Egyébként imádok vásárolni meg sminkelni... Szeretem a rózsaszínt, a plüssállatokat, a pöttyös bögréket, a szívecskés képeket, az állatokat, satöbbi. Azért kezdem ezt a blogot, hogy ezt a csúfondárosan lányos oldalamat valamelyest megzabolázzam és belevessem magam az aranyos kis horrorok pazar világába! 

A bejegyzés trackback címe:

https://girlseeshorror.blog.hu/api/trackback/id/tr125054140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása